Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pane Schwarzenbergu, Rakušanka nám nevadí!

Část národa se hroutí z toho, že by manaželka pana prezidenta nemusela umět česky, a ozývají se hysterické  výkřiky, že někdo nechce první dámu, která neumí česky.

Tak s tímhle kňouráním absolutně nesouhlasím. Podívejme se, jak by se na tuto situaci díval Karel Havlíček. Ten by řekl, mně milejší dobrý Němec než nedobrý Čech. Říká tím, že na prvním místě chce, aby byl člověk a potom až to další kádrování.

Masaryk si nesmírně vážil Havlíčka a vzal si Američanku, s čímž by někteří dogmatičtí rusofilové mohli mít problém, ale ta Američanka udělala pro Masaryka a pro národ nesmírně mnoho, i když sama pak končí těžce nemocná stranou.

Všimněme si, že Havlíček mluví v  rodě mužském, protože kádrovat ženu jako nerozlučnou součást manžela se mu zdá jistě zcela nepatřičné. Proto tvořím také tuto lehkou mystifikaci!

Budu volit Zemana, ale zvítězí-li Karel, přijmu na českéím trůnu Rakušanku velmi rád, protože já jsem mohl být také Rakušan, kdybychom to Rakousko nerozbili, ale hlavně je havlíčkovsky rozhodující, jaký je to člověk, a když se podíváme na jejího manžela, tak si musíme být jisti, že ona musí být dobrý člověk, protože vydžet s takovým originálem, jako je kníže, nemusí být zrovna snadné. A vrátit se k němu po rozvodu, klobouk dolů!

Masaryk, na nějž stále zapomínáme,  říkal, že český národ má jedinou cesstu, a to cestu vzhůru, sem patří jako samozřejmost, když máme to indiánské nářečí češtinu, učit se jazyky minimálně okolních národů, takže vzhůru na to.

Myslím, že rakouština nám může být dobrá nejenom kvůli manželce případného prezidenta, ale tuším, že to je evropský kulturní jazyk, a tak pokud nevyhraje náš jemný a něžný miláček Milošek Zeman, VÍTÁME VÁS MILÁ RAKUŠANDO!

Já vlastně nevím jistě, jestli je to Rakušanka, ale to je mi jedno, i kdyby byla z kmene Sqwaksinů, hodná královna je vítaná v jakékoliv podobě.

Autor: Jaroslav Cempírek | sobota 19.1.2013 9:00 | karma článku: 19,64 | přečteno: 1299x
  • Další články autora

Jaroslav Cempírek

Vzpomínka na anglického džentlmena Rudolfa Prokopa

Anglický džentlmen odešel Ohlédnutí za ředitelem Rudolfem Prokopem Myslím, že kolegové z jiných středních škol měli důvod nám Rudolfa Prokopa závidět. Tím hlavním důvodem bylo, že nás v totalitním režimu chránil silou své osobnosti.

4.12.2014 v 14:59 | Karma: 11,08 | Přečteno: 353x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Cempírek

Něžné vlny a divák naivka Proč tolik lidí chodí na tak špatný film

Byla sobota a já zahlédl na vývěsce kina Střelnice v J.Hradci název filmu Něžné vlny a poznámku, že jde o komedii. Kdyby to byla opravdu komedie, pomyslel jsem si, tak na to určitě jdu, ale po zkušenostech s několika posledními filmy, které jsem viděl, mezi nimi třeba Klauni, jsem byl velmi skeptický. Psáno pro Deník

19.1.2014 v 6:17 | Karma: 14,07 | Přečteno: 914x | Diskuse| Kultura

Jaroslav Cempírek

Aleš Háma zářil v Mata Hari

Psáno pro Jindřichohradecký deník Muzikály mám rád a největší zážitky z tohoto druhu umění mám z Broadwaye v New Yorku, kde jsem zhlédl Lions King, který mne dostal v mnoha rovinách. Dalším velkým zážitkem pro mne bylo filmové zpracování Fantoma opery. Samozřejmě že jsem viděl pár dalších muzikálů, a protože se rád poddávám jakémukoliv druhu umění, tak nepatřím mezi ty, kdo považují muzikál za pokleslé umění, a tak o málokterém muzikálu mohu říct, že se mi nelíbil.

17.11.2013 v 20:53 | Karma: 8,63 | Přečteno: 325x | Diskuse| Kultura

Jaroslav Cempírek

Současný český kapitalizmus nemá právo na existenci

Psáno pro Jindřichohradecký deník Možná že se někomu zdá titulek mého článku příliš provokativní, ale já jsem přesvědčen, že tomu tak není. Zabýváme-li se kořeny české demokracie, tak byly spojeny především s humanitou.

5.11.2013 v 6:20 | Karma: 15,97 | Přečteno: 1007x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Cempírek

Moderátorský diktát v předvolební kampani

Přiznám se, že jsem se v poslední době předvolební kampani nijak zvlášť nevěnoval, ale i to málo, co jsem viděl, mne překvapilo neuvěřitelnou arogancí a manipulací moderátorů.

16.10.2013 v 15:44 | Karma: 17,27 | Přečteno: 757x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 220
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2113x
Středoškolský učitel, občan České republiky