Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Národ kňouralů vyslyšel a jel na kole

Stávka má mnoho pozitivních aspektů, nejenom ten, že vládní politici si mohou uvědomit, že nejsou bozi, a tak chudáci nešílí radostí, že si mohou utahovat opasky na dávné přání krásného sedmdesátníka, ale moji milí Pražané vyslyšeli můj bloggerský článek ze 14. června, Kňouralové, jeďte na kole a jeli!  

A ta se stalo, že veliký učitel národů a nejlepší ekonom světa pan minstr Kalousek se stal ještě největším šamanem a medicinmanem tohoto úžasného národa.

Národ kňouralů vyjel na kole, počasí mu přálo, lidé poznali, že se nemusí tísnit v tramvaji, mohou vyrazit pěšky, na kole na koloběžce, prostě si tenhle den užili.

Největším vítěze je pan Kalousek, podařilo se mu přesunout termín stávky, nejenže nasadil odborářům psí hlavy, ale doslova je zesměšnil svým dokonalým divadlem nevinného chlapečka bojujícího ze své skromné vilky za tenhle rozmazlený, rozmlsaný a ukňouraný národ.

Najednou se stávka zdála směšne malá, z nesouhlasu se stávkou se stala národní ctnost. Je prostě vidět, že naši odboráři se musí ještě hodně učit a že vláda je tak ostřílená sbírka matadorů, která si stávkující vodí za nos velmi podobným způsobem jako byli studenti voděni tehdy v roce 1989.

Když jsou demontrace a protestní akce ve Francii, demonstruje se v jedné ulici a druhá o tom ani neví, pokud smečky chuligánů nevycítí příležitost k ničení. To u nás zatím nehrozí.

Milí kňouralové, byl jsem s vámi solidární, i já jsem jel dnes na kole.

Protože na kole jezdím každý den, zkuste to taky.

                                                                                                             Váš chytrolín.

Autor: Jaroslav Cempírek | čtvrtek 16.6.2011 13:07 | karma článku: 15,33 | přečteno: 1444x
  • Další články autora

Jaroslav Cempírek

Vzpomínka na anglického džentlmena Rudolfa Prokopa

Anglický džentlmen odešel Ohlédnutí za ředitelem Rudolfem Prokopem Myslím, že kolegové z jiných středních škol měli důvod nám Rudolfa Prokopa závidět. Tím hlavním důvodem bylo, že nás v totalitním režimu chránil silou své osobnosti.

4.12.2014 v 14:59 | Karma: 11,08 | Přečteno: 353x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Cempírek

Něžné vlny a divák naivka Proč tolik lidí chodí na tak špatný film

Byla sobota a já zahlédl na vývěsce kina Střelnice v J.Hradci název filmu Něžné vlny a poznámku, že jde o komedii. Kdyby to byla opravdu komedie, pomyslel jsem si, tak na to určitě jdu, ale po zkušenostech s několika posledními filmy, které jsem viděl, mezi nimi třeba Klauni, jsem byl velmi skeptický. Psáno pro Deník

19.1.2014 v 6:17 | Karma: 14,07 | Přečteno: 913x | Diskuse| Kultura

Jaroslav Cempírek

Aleš Háma zářil v Mata Hari

Psáno pro Jindřichohradecký deník Muzikály mám rád a největší zážitky z tohoto druhu umění mám z Broadwaye v New Yorku, kde jsem zhlédl Lions King, který mne dostal v mnoha rovinách. Dalším velkým zážitkem pro mne bylo filmové zpracování Fantoma opery. Samozřejmě že jsem viděl pár dalších muzikálů, a protože se rád poddávám jakémukoliv druhu umění, tak nepatřím mezi ty, kdo považují muzikál za pokleslé umění, a tak o málokterém muzikálu mohu říct, že se mi nelíbil.

17.11.2013 v 20:53 | Karma: 8,63 | Přečteno: 325x | Diskuse| Kultura

Jaroslav Cempírek

Současný český kapitalizmus nemá právo na existenci

Psáno pro Jindřichohradecký deník Možná že se někomu zdá titulek mého článku příliš provokativní, ale já jsem přesvědčen, že tomu tak není. Zabýváme-li se kořeny české demokracie, tak byly spojeny především s humanitou.

5.11.2013 v 6:20 | Karma: 15,97 | Přečteno: 1007x | Diskuse| Společnost

Jaroslav Cempírek

Moderátorský diktát v předvolební kampani

Přiznám se, že jsem se v poslední době předvolební kampani nijak zvlášť nevěnoval, ale i to málo, co jsem viděl, mne překvapilo neuvěřitelnou arogancí a manipulací moderátorů.

16.10.2013 v 15:44 | Karma: 17,27 | Přečteno: 757x | Diskuse| Média
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Omezí dávky i povolení. Litva a Polsko pomohou Kyjevu s vracením branců

25. dubna 2024  18:12

Litva hodlá pomáhat ukrajinským úřadům s navracením ukrajinských mužů v branném věku. Ve čtvrtek to...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 220
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2113x
Středoškolský učitel, občan České republiky