Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

3. 7. 2012 11:07
ale o to právě šlo

Jedna, ale ta  menší chyba byla -že se při hodnocení tvrdě použita kritéria dodržení obsahu a striktní formy útvaru. Cermatem  byl patrně dán hodnotitelům nějaký striktní předpis o tom co třeba úvaha je a co není (patrně dodržením nějaké osnovy).

Ovšem, toto samo ještě nebylo "smrtelné", pokud by to byla jedna z mnoha otázek   v didaktickém testu Nerozeznáš   formu  liberálního útvaru- dva body dolů, stále můžeš být třeba se zbytkem bodů premiant .Ale "to smrtící " bylo to, že se toto kritérium použilo pro neuznání maturity...

Kdybych to přirovnal k té matematice-letos bylo myslím 20 příkladů  v testu.Takže dejme tomu, vedle tohoto testu ještě jeden kde by byl pouze jeden  volnější příklad. A kdo tento příklad nespočítá  přesně podle vzorového řešení Cermatu ale použije jiný postup, tak za pět,nemáš maturitu a jdi si k lopatě, dacane

Jenže, ono těch omylů Cermatu bylo mnohem víc a celkově ukazuje zcela odfláknutý projekt se základními systémovými chybami,který se prostě musí zastavit

0 0
možnosti
TT

žepré

3. 7. 2012 0:46
He, článek není špatné,

ovšem to, co podle mínění autora má zprostředkovávat škola, a to: "lásku k hodnotám demokracie", to ať si laskavě autor strčí za klobouk, pokud mu to tam bude stačit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 220
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2113x
Středoškolský učitel, občan České republiky