Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za ty mínusy. Mně se článek líbí a Rakušanka mi nevadí. To jsem tím palcem chtěl říci.

Na Karlu Schwarzenbergovi mi však vadí jiné věci než jeho rakouská manželka. Na Miloši Zemanavi mi také vadí hodně věcí. Takže nevím koho volit.

Přeji všem pěkný večer.

0 3
možnosti

Autore, do "vědy" si chodím odpočinout od politiky, tak se prosím nedávej takové blbosti!

Dík!

7 1
možnosti
FP

Psáno upřímně a od srdce či pouhá manipulace?

Znovu článek jako hrom, opět v diskuzi po autorovi ani vidu.:-P Zaslechl jsem v kuloárech, že jistý Jarda alias Holgert, snad váš příbuzný, ten by prý svedl psát na stejné úrovni, ale veřejnosti se raději straní, že se zapletl.  Znáte ho p.Cempírku?

5 0
možnosti
Foto

Mně Rakušanka nevadí. 

Vadí mi představa slabého prezidenta, který odkývá a podepíše všechno, co mu kdokoliv předloží. Ani jako ministr zahraničí moc vidět není a ani nebyl (snad vyjma prosazování radaru). 

Jeho zdravotní stav (závažná operace cév r.2008 a současně vysoký tlak) mě také nenaplňuje nadšením. Kdo jej bagatelizuje, je naivní.

4 7
možnosti
BT

a zdravotní stav pane Zemana znáte

4 5
možnosti
PS

Že má pan Swarzenberg za manželku cizinku mi nevadí, ale že zpochybňuje benešovi dekrety, chce abychom vstoupili do "dluhové unie" (ESM) a platili dluhy jiných s vyšší životní úrovní mi vadí.

11 7
možnosti
JM

No zaštítil jste se Havlíčkem, ale přece jenom, to se mezi 10 miliony nenajde ani jeden dobrý Čech, jako protiváha tomu dobrému Němci?

 Koneckonců nemluvilo se na hradě německy i za války?

Mmě tedy němčina na českém hradě vadí!!!

8 3
možnosti
JB

J59a60n 87B37l37a37ž82e34k

19. 1. 2013 9:46

Prezident česky mluvit bude, nebojte se. A člověk se přece nestane špatným Čechem jenom proto, že našel svou milou v cizině.

4 7
možnosti
Foto

Prosím, mluvte pouze za sebe. Mně Rakušanka a dcera nacisty Johannese  Hardegga - (velitele úderných oddílů SA) na Hradě vadí. !!

18 10
možnosti
JH

neuvěřitelné, jak lehce dokáže člověk podlehnout demagogii...a i kdyby snad to byal pravda - vy jste si svoje rodiče vybíral? [>-]

14 12
možnosti
  • Počet článků 220
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2113x
Středoškolský učitel, občan České republiky